Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
У разі придбання Покупцем непридатного харчового продукту Продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути Покупцеві сплачені ним кошти.
Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» продовольчі товари належної якості не підлягають обміну. Зважаючи на той факт, що можуть виникати істотні обставини, коли існує потреба повернути товар належної якості, ми готові розглянути таку можливість.
В такому випадку застосовується вимога абз. 3 ч.1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром.
Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується. Покупець має право на повернення або обмін товару протягом чотирнадцяти днів з дня отримання ним товару.